فراگیر بودن شبکه‌های اجتماعی مختلفی همچون تلگرام و اینستاگرام در بین کاربران اینترنت ایرانی، موضوعی نیست که بر کسی پوشیده باشد اما هنوز بسیاری از شرکت‌ها دست به اقدامات اشتباهی در این زمینه می زنند. در این مطلب به مرور بعضی از این اصول که ممکن است در مواردی ساده و مضحک به نظر برسند، می پردازیم.

در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی اصولی وجود دارند که باعث موفقیت شما در این شبکه‌های می شوند. اگر می خواهید با تعدادی دیگر از این اصول آشنا شوید در ادامه همین مطلب با ما همراه باشید.

اصولی که برای طراحی وبسایت‌های اینترنتی مورد استفاده قرار گرفته اند در طی سالها متوالی، دستخوش تغییرات مختلفی شده‌اند. اکثر این اصول مبنتی بر دید مخاطب از سایت هستند و به عنوان یک راهنمایی کلی، به طراحان وب کمک می کنند تا بتوانند تا جایی که ممکن باش، تاثیر روانشناختی بر روی کاربر را کنترل و هدایت کنند.

در این مقاله به بررسی ۴ اصل در طراحی سایت می پردازیم تا در نهایت سایت طراحی شده، سایتی جذاب برای بازدیدکنندگان باشد.

چهارشنبه, 22 دی 1395 ساعت 10:20

باورهای نادرست درباره تجارت الکترونیک

نوشته شده توسط

بسیاری از افرادی که می خواهند تجارت الکترونیکی خود را آغاز کنند معمولا افکار نادرست یا غیرمنطبق بر واقعیت‌هایی درباره تجارت در بستر اینترنت دارند و گاهی همین افکار نادرست باعث می شوند تا زمان و هزینه‌های صرف شده به نتایج مورد نظر منجر نشوند. در ادامه به بررسی تعدادی از این باورهای نادرست می پردازیم.

در بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام یا اینستاگرام یا فیسبوک، چه باید ها و نبایدهایی را باید نظر داشته باشید؟ با ما همراه باشید تا ۹ مورد این موارد را بررسی کنیم.

چهارشنبه, 22 دی 1395 ساعت 08:47

فروش اینترنتی یک نیاز برای کسب و کارهای سنتی است

نوشته شده توسط

هر چند در سالهای اخبر فروش اینترنتی محصول و خدمات با استفاده از ابزارهای تجارت الکترونیک به شدت مورد توجه کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است اما هنوز برخی از شرکت‌ها بر این گمان هستند که این ابزار یا به طور خلاصه، فروش اینترنتی برای کسب و کار آنها مناسب نیست. در ادامه دلایلی که ابزارهای تجارت الکترونیکی برای توسعه کسب و کار شرکت‌های سنتی، فراهم می کنند را بیان می کنیم.

صفحه1 از2